Thursday, February 17, 2011

jaLn-jAlAn carik pasal.......

samekom...hurm...mcm dah lame jew x jengah blog aku nie...
rindu gler say....hehehhe tp kan sepnjang aku x upgrade blog nie an aku ade banyk cter tow nak cter kat kowng sume.....ari selase lpas...aku hangout with my luv sister...ANGAH N UDE..n APEK......pehhhh malas nak kate laaaa happy nyew bukan laaaaaa maen bez nyew....hihiihihih.....korang sume nak tengok x pew kami wat?????nak x?????kalo nak angkat kaki....yg ade cagu jgn sesekali laaaa angkat...wawawwawa....we all p sunway pyramid....bukan maen seronok lahai...hihihihiihih.....emmm yg dasyt nyew laaa kan....hehhe time tu maulidur rasul....mcm jhat jew kan???hehehhe....dah laaaa mcm banyk no aku now beckap...k mai2 kite lihat pew kami wat...


tengok laaaa akak aku due owang nie....hehhe kat parking pon jd...



kami p makn2....hehhe idup aku kalo x makan mang x sah....tu yg buntal semcm jew...wwawawwawa....nak tengok aku nmpak makanan mcm mane???nie die...
 hah!!!!kan....saje jew wat x clear...kalo x lg nmpak buruk no aku...hhehehhe..ok meh2 tengok lg laaa ae???

santek x????hhehehe





hehheeh xbeli tp try jew...hhehheh..



kasot3...3 rm10...hehehhe ....


nie laaa die kalo dah mule snap....hehhehe..
..time to...BUSKIN ROBBIN........yummy....
emm amcm....korang terliur x????mesti kan kan kan????hihiihih...
hurm nie lah cter aku n akak2 aku..mase hangout together2 aritu...hhehehhe bez sangt laaaa....be4 that laaa kan....memng bez kalo dapt spent time mcm nie....skali skle tu yg wat kan bez....k lah nie je laaaa cter aku...hehhe t aku cter2 lg k kalo ade cter baru hehhe.....ok dadadadadadada......

No comments:

Post a Comment