Monday, February 7, 2011

so sad!!

eemmm arini...aku sedih sangt...
x sangke perkare mcm nie terjadi dalm hidup aku...
pew salah aku?????????
mungkin ini dugaan untuk aku???
aku pernah terdengar orang berkate...
"jika dugaan tu diberikan kepade kite..
bermakne allah dekat & menyayangi kite..
eemmmm kalo benar lah kate2 tu...
aku gembire
because....aku dekat dngn NYA...
so so so so so sad......
aku berdoa agar aku dapat
harungi nyew...
ubah lah pendirian nye...
berikan lah kesedran kepadenye...
aku berharap
akn kembali kepade yg dulu....:-(
aku hanyew mampu bersabar...
dan berdoa agar berubah...
aku sedih...
aku sedih
aku sedih...:-(
berikan lah aku kekuatan
keyakinan....supaya perkare ini tak berpanjangan
aku berdoa...
kepulangan ku x dihargai...
ape salah aku....adekah???
tindakan "die"tu benar@hanyew helah...
aku berdoa agar benar....ape yg die katekan...
bukan nyew helah...
for something....
:-(
suram menyelubungi diriku....
air mateku bagaikan x nak berhenti.....................................
hentikan lah.............aku mohon....