Sunday, February 13, 2011

sAnGt BoSaN....

assalamualaikum....jawab jgn x jwab ye kawan2....ape kabr sume????adekah kamu sume chat???kalo chat bgus....:-)but!!!!
kalo x chat cpt2 pg clinic ye????hehhehehhe
emmmm wat uol sume,,,,emmm mcm biase laaaa kehidupan seorang student....kenelah pulang ke kolej selepas becuti...
memng sangt membosankn lah...adoi yai....
tp yg penting  aku dah sampai dengan selamat nyew......
kene lah ber korban tinggal kan mak n nenek aku kat kmpong...eemm
emmm mcm mane lah dieowng tu...
smpai jew hostel.....terkejut berok aku!!!!!!!nasib baik x jdk beruk...wawawawwa
....kwan rumah aku pindah tanpe pengetahuan kami sume...mekyah n wani.....tp aku maseh lg bersyukur laaaa coz dieowang x berenti...
pew2 pon aku happy ngan kehidupan aku nie juz x happy hilang kwan 1 umah jew laaa
.....hehehhehe.....juz nak balik td laaaa aku ade sikit sedih laaaa...tp ckit jew ae.....mcm dah lame aku x upgrade blog nie...dah seminggu...maklumlah...baru lg ade blog....mcm teruje ckit laa...huhuhuh...sok dah mule balik kehidupan aku dok kat kolej parktikel bende yg same......agak2 nyew bile laaaa name aku nak naik nie.....adoiyai....
dalm bus td aku asyik pikir.....mcm mane laaa my hunny bunny tu kat sane...semakin jauh semakin kuat ingatan aku kat die.... hehhe alamk jiwng lak aku ni...hehehhe..pe pon x leh....aku nie bukan lah seorang yg kreatif sangt nak wat ayt2 dalm blog nie.juz suke suki jew.....mulekan kehidupan aku sok dengan ihklas ati n suke....
x lah rase terpakse sangt...hhehehhe....tul x????
kalox betul pon...ade?????ade aku kesah...wawawawwaa...k lah setakat niew jelah cerite aku.......x menarik pon...same mcm kehidupan owng laen gak...juz nak kongsi tu jew....hua hua hua......











No comments:

Post a Comment