Friday, February 4, 2011

that's my hunny.....my boo..... .n love one......


hehehhehehe aku n die.....................sape????
my love loooorrrrr.....hehehhehe
die from johor gak...
die seorang yg sempoi...
eemmm tp die baik sangt2....
aku sayang die......
slamenyew lah
hehehhehe
then die lah semangat hidup aku
die lah jantung ati aku..hehhe
cewah........
die x suke snap pic...so nie jew laaaaa aku dapat pujuk die snap...hehhe

ok....dah tengok??????hehhehe nie lah buah hati pengarang jantung aku....
sayang gler lahhhh kat die
eeemmmm...kite tengok lg k?????
 sowi my dear...ain wat nie tanpe pengetahuan fie....hehheh
juz suke2 jew
eemmmm nie lah kami..sempoi sajew...

hehehhehehhehe..........huhuhuuhuuhuh

hhehehehhehehe gemuknyew aku.....adodoi...hehhhe
pew pon x leh....
k nie jew lah pic my hunny..
hehhee sajew2 jew nak introduce kat kamu sume..
korang sume doakan lah kami
bersame hingge ke akhir hayat..
amin........................k lah
daaaadaaaadaaa...